У Києві зробили обов’язковим моделювання транспортних потоків перед будівництвом дорожніх об’єктів
Моделювання робитимуть на основі транспортної моделі Києва, розробленої 2016 року.
Будівництву та ремонту об’єктів дорожньо-інженерної інфраструктури Києва обов’язково передуватиме проведення макро- та мікромоделювання транспортних потоків. Таке рішення ухвалила КМДА, повідомляє Хмарочос.
«Транспортні проекти переважно є дорогими, тож тут потрібно покладатися не лише на досвід і кваліфікацію спеціалістів, а й на сучасні програмні засоби, зокрема, математичне моделювання транспортних потоків, – зазначив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник.
Нагадаємо, у середині березня розпочався демонтаж Шулявського шляхопроводу. На його місці будуватимуть нову конструкцію – неповний чотирилисник з трьома з’їздами, спроектований інститутом «Київдормістпроект». Транспортний інженер Віктор Петрук розробив альтернативний проект. Петиція про врахування у конкурсі проектів розв’язки Петрука двічі набирала необхідну кількість голосів, але в Київраді її проігнорували.