Скільки людей та звідки щодня приїжджають до Києва на роботу? (КАРТА)

Найбільше їдуть із Броварів, Петропавлівської та Софіївської Борщагівки. Про це свідчать дані компанії «А+С Україна». Також значна маятникова міграція спостерігається з Ірпеня, Вишневого, Гатного і Крюківщини.

Інформацію про переміщення надав один із мобільних операторів. У 2014 році під час вивчення мобільності Києва за підтримки Світового банку, експерти підрахували, що загалом до столиці з передмість в’їжджає близько 500 тисяч осіб. Зараз, на думку директора «А+С Україна» Дмитра Беспалова, ця цифра може становити близько 700 тисяч щодня.

Головною проблемою цих переміщень лишається транспортне сполучення. Пасажири, що добираються до Києва автомобільними шляхами, щодня стоять у заторах, а рухомий склад приміських електричок зношений на 90%. Поїзди також мають великі інтервали руху та незручний графік.

Транспортний експерт Віктор Петрук вважає найбільш безперспективним напрямком Вишгород, куди веде одноколійна і неелектрифікована лінія. Натомість, на його думку, сполучати Київ сучасною електричкою слід насамперед із Бояркою, Бучею і Броварами.

Голова «Укрзалізниці» Євген Кравцов раніше повідомляв про проект створення київського аналогу S-Bahn, який передбачає повне оновлення рухомого складу приміських поїздів, що сполучають столицю з Ірпенем, Білою Церквою, Фастовом, Броварами, Борисполем та Обуховим.

Водночас, втілювати цей проект не планують: «Укрзалізниця» нарікає, що місцеві бюджети не компенсують збитки від приміських перевезень.

У грудні 2017 року Київрада ініціювала створення Київської агломерації, але з 19 міст та сіл, суміжних із Києвом, ідеєю зацікавилися лише Обухів та Бориспіль.

Наприкінці минулого року КМДА поновила розмови про агломерацію і розпорядилася створити робочу групу.

Хмарочос

транспорт київ

Знак гривні
Знак гривні