Турист поскаржився на Lonely Planet: купив за 25 євро Kyiv Pass, а його нікуди не пускали
Каталонський турист прибув до Києва 24 травня і придбав в аеропорту 48-годинну картку Kyiv Pass, сплативши за неї 25 євро. Його з цією карткою не пропустили навіть у метро, не кажучи про екскурсійний автобус чи Софійський собор. Карлесу всюди відоповідали, що не уклали угод із КМДА. Влада заявляє: винен "стажер у крамничці".
Карлес, турист із Барселони, бідкається, що не зміг скористатися купленою за великі гроші карткою під час візиту до столиці України.
"Шахрайський туристичний офіс" - називає він свій пост.
За словами Карлеса, картка мала забезпечити доступ до низки музеїв, оплатити п’ять поїздок громадським транспортом та поїздку на екскурсійному автобусі. Перевірити, які можливості надає Kyiv Pass, неможливо, оскільки сайт kyivpass.com наразі не працює.
Турист пише, що його з карткою не пропустили ні в метро, ні до екскурсійного автобусу, ні до Софійського собору. Йому всюди відоповідали, що адміністрація не уклала угод із КМДА. Карлес зміг потрапити лише до Музею історії України у Другій світовій війні.
Водночас він зазначив, що йому сподобався Київ і люди, які живуть у місті - особливо молодь.
Після скандалу - сьогодні, 30 травня, Карлес написав коментар до власного поста, в якому повідомив, що зрештою з ним зв’язалися з Управління туризму КМДА, вибачилися й пояснили, що картку йому продали помилково.
Він також заявив, що зрештою йому запропонували повернути 25 євро. "Чоловік трохи боявся потенційного впливу в таких медіа, як Lonely Planet", - вважає турист.
Коментар влади: винен стажер у крамничці
«Карти вже місяць як не повинні були продаватися, бо йде реорганізація проекту. Як виявилось, новий стажер в одній із крамничок «Борисполя» продав стару картку, яка не працює», – повідомив «Хмарочосу» очільник Управління туризму КМДА Антон Тараненко.
Він також зазначив, що Kyiv Pass є комерційним проектом, в якому місто виступає лише як інформаційний партнер.
Тим часом менеджери Kyiv Pass повідомили, що проект перебуває на реорганізації.
«Ми переходимо на транспортний е-квиток і перевіряємо всіх партнерів. Точної дати немає, але з липня картка знову почне повноцінно працювати. Гроші за всі картки старого зразка, які туристи випадково купляли в офісах наших парнтерів, ми повертаємо», – заявили вони.
За матеріалом Хмарочоса та Lonely Planet