Uber став одним із головних чинників заторів у Торонто

До райдшерингових компаній значно менше вимог, ніж до ліцензованих таксі.

Прототип Uber на автопілоті в Сан-Франциско

Райдшерингові компанії, такі як Uber і Lyft, здійснюють близько 176 тисяч поїздок на день у Торонто, що є головним чинником заторів у найбільшому місті Канади. Такий висновок міститься у дослідженні центру урбаністичної аналітики Університету Раєрсон, яке переклав Хмарочос.

У Нью-Йорку обмежили діяльність Uber і Lyft після того, як виявили, що вони генерують 30% трафіку. Натомість у Торонто таксі регулюються суворіше, ніж сервіси райдшерінгу.

Читайте також:


Народ пересідає з велосипедів і громадського транспорту на Uber. Він суттєво збільшив затори в Сан-Франциско

Так, у Торонто компанії таксі оперують приблизно п’ятьма тисячами транспортних засобів, у той час як сервіси пошуку автівок включають мережу з 70 тисяч засобів.

Водії ліцензованих таксі повинні мати три роки водійського стажу. Зазвичай їхній вік від 25 років і старше, адже вони мають отримати відповідне страхування для здійснення комерційних перевезень.

Водночас для того, аби просто підвозити пасажирів за допомогою сервісу пошуку, достатньо одного року стажу. Тобто, водій Uber або Lyft може бути 18-річним хлопцем чи дівчиною.

Також кримінальний бекграунд водіїв таксі перевіряє поліція; у салоні таксі має бути встановлено відеореєратор тощо.

Муніципалітет Торонто розгляне висновки дослідження на засіданні першого липня.

Зазначимо, що влада деяких регіонів, наприклад, Ізраїля та Лондона, повністю забороняла діяльність Uber через те, що на сервіс не поширюються ті ж вимоги безпеки, що й для таксі.

сша аналітика технології транспорт досвід

Знак гривні
Знак гривні