Сенсаційні результати опитування в ОРДЛО отримала компанія із сумнівною репутацією, до того ж пов'язана із командою Зеленського
Навіть якщо не брати до уваги те, що технічно важко організувати опитування і отримати відверті відповіді від людей на окупованих територіях, є підстави сумніватися у достовірності оприлюднених в "Дзеркалі Тижня" результатах опитування з інших причин.
По-перше, "Нью-імідж маркетинг груп" занесена у базу псевдосоціологів (проект сайту "Тексти") як компанія, що була неодноразово помічена у передвиборчих маніпуляціях, у тому числі з соціологічними опитуваннями. Одним з її представників був Андрій Прокопенко, який теж є у базі "псевдосоціологів".
Це той самий Андрій Прокопенко, який зараз працює головою державної адміністрації Чернігівської області. Зеленський призначив його на посаду нещодавно, 2 листопада 2019 року. До цього Прокопенко, як політтехнолог, співпрацював із виборчим штабом Зеленського та "Слуги народу".
Крім цього, "Український інститут майбутнього", який замовив дослідження разом з "Дзеркалом Тижня", це аналітичний центр, який співпрацює із Зеленським ще з часів, коли той лише починав боротьбу за президентство, та який пов'язують із заступником міністра внутрішніх справ Антоном Геращенком.
Один із прикладів зв'язку із Зе-командою, – Галина Янченко, дружина виконавчого директора інституту Віктора Андрусіва, на останніх виборах до ВР отримала місце у першій п'ятірці списку партії "Слуга Народу".
Наголосимо, наразі неможливо визначити, наскільки і в яку сторону можуть відрізнятися справжні настрої населення окупованих територій. Однак, якщо "Дзеркало Тижня" (або будь хто інший), справді хоче вирішувати питання Донбасу не на "емоціях, фантазіях та інтуїтивних віруваннях" (цитата), то навряд чи варто до цього залучати дані від компанії з сумнівною репутацією, яка не один раз використовувала "соцопитування" для політ-технологічних маніпуляцій, і на яку можуть мати вплив представники поточної влади.
Детальніше про Нью-імідж маркетинг груп дивіться у базі даних псевдосоціологів (завищення рейтингів Володимира Литвина, Генадія Корбана або партій Наталії Королевської - лише декілька епізодів).
Для того, щоб довести справжність дослідження "Нью-імідж маркетинг груп" має оприлюднити "сирі результати" опитування, тобто відповіді з кожної анкети.