Як журналісти застосовують штучний інтелект у своїй роботі? Перший глобальний огляд
Аналітичний центр Polis (при Лондонській школі економіки) та Google News Initiative оприлюднили дослідження "The Journalism AI report", базоване на опитуванні 71 новинних організацій у 32 різних країнах, і присвячене "штучному інтелекту"(машинному навчанню) та пов'язаним технологіям.
Журналісти та редактори відповіли на запитання стосовно того, як вони розуміють "штучний інтелект"(ШІ), і як його використовують у редакціях; якими є потенційні ризики такого використання.
ШІ може звільнити ресурси журналістів для роботи над створенням кращих матеріалів, в час коли журналістика бореться за економічну спроможність, релевантність та довіру читача. ШІ також може допомогти отримувати надійну інформацію у світі, перенасиченому новинами та дезінформацією.
Основні висновки:
* "Штучний інтелект" вже є важливою частиною журналістики, однак він дуже нерівномірно розподілений
* Половина респондентів використовують ШІ для збору новин, дві третини - для виробництва, трохи більше половини - для поширення.
* Третина опитаних заявляють, що мають активну стратегію стосовно ШІ.
* Редакційні ролі змінюються (у зв'язку з використанням ШІ) шляхом модифікації посад, які вже наявні, а не шляхом заміни на нові.
* Найбільшим викликом у застосуванні ШІ є фінансові ресурси та відсутність відповідних навичок та знань. Однак є й культурні перешкоди, такі як страх перед втратою робочих місць.
У дослідженні, серед інших прикладів, були використані три проекти Текстів, де ми застосовували методи машинного навчання (або "штучного інтелекту" - це більш приваблива, але менш точна назва):
[1] http:/
[2] http:/
[3] http:/