Комунальники Києва відкрито оголосили тендер на «джинсу» - замовні матеріали у ЗМІ
Комунальне підприємство КМДА «Освітня Агенція Міста Києва» оголосила тендер на розміщення «джинси» – так називають замовні публікації, розміщені у ЗМІ без помітки «реклама», «PR» тощо.
На це звернув увагу киянин Сергій Пасюта, - передає Хмарочос.
У тендерній документації йдеться про публікацію десяти матеріалів у різних рубриках, таких як новини, експертні висновки, афіша тощо. Матеріали мають висвітлювати діяльність «Освітньої агенції» у нейтральному або позитивному ключі.
Згідно з умовами, матеріали слід розмістити «без поміток “реклама” або інших аналогічних послуг, які характеризуються рекламні матеріали».
У тендері, який відбувся сьогодні, п’ятого грудня, найнижчу ціну запропонувало видання «Київвлада» – 40 000 гривень. Наразі учасник очікує рішення.
КНП «Освітня Агенція Міста Києва» підпорядковується Департаменту освіти і науки КМДА. Її було створено у 2006 році. Агенція займається дослідженням стану освіти в Києві, вивченням діяльності навчальних закладів, оцінюванням рівня знань учнів тощо.
Як відомо, у 2017 році Інституту масової інформації оприлюднив дослідження, згідно з яким 11% всіх замовних матеріалів без відповідних позначок були про київську владу.