Ще недавно дороги були «залиті грішми», а тепер, як стверджує профільна асоціація, дорожня галузь на межі колапсу (ДОКУМЕНТ)

Дорожня галузь країни на межі колапсу. Державний дорожній фонд зупинив розрахунки з підрядниками за ремонт і будівництво автодоріг. Борг перевищив 2,7 млрд грн, з яких понад 1,1 млрд грн - заборгованість із зарплат.

Ще зовсім недавно було інакше:


Залиті грошима. В результаті реформ з'явилися гроші «на дороги». Попередній уряд спрямовував на ремонт і будівництво доріг значні суми. Цю ж політику анонсував і нинішній

Дорожники зазначають, що 17 грудня прем'єр-міністр доручив Мінфіну і Держказначейству припинити здійснення платежів і реєстрації зобов'язань загального фонду державного бюджету. Цей крок викликаний необхідністю з урахуванням дотримання меж обсяг дефіциту держбюджету. Але чиновники зупинили виплати зі спеціального фонду, в тому числі за захищеними статтями Державного дорожнього фонду, надходження до якого перевиконують планові показники і мають конкретне і незмінне призначення, - передає Цензор.

Уже місяць, зазначають у Національній асоціації дорожників України, в Мінфіні залишаються без розгляду документи, що унеможливлює реєстрацію зобов'язань та сплату коштів за своєчасно і якісно виконану роботу дорожніми організаціями.

"Загальна сума заборгованості держави перед дорожниками 2 733 970 750 грн, серед іншого, пряма зарплата у підрядників 820 191 230 грн, а зарплата у субпідрядників - 328 076 490 грн. Практично, нас повернули в 2013-2015 роки, коли це було за правило. Станом на 24.12.2019 р. не здійснена оплата підрядним організаціям за виконані роботи на найважливіших дорогах країни, в тому числі: Н-08 Запоріжжя-Маріуполь, Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка, Н-11 Дніпро -Кривий Ріг-Миколаїв, Н-09 Мукачево-Мукачево-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів, Р-51 Мерефа-Лозова-Павлоград, Р-33 Вінниця-Турбів-Гайсин-Балта-Велика Михайлівка, Т-14- 25 Миколаїв-Городок-Жовква-Кам'янка-Бузька-Бібрка та на багатьох інших дорогах, майже в усіх регіонах України", - наголошується в зверненні.

У НАДУ стверджують, що підрядники, яким заборгувала держава, не мають коштів для виплати зарплат. Під загрозою зимове утримання доріг.

"Ситуація, яка склалася з фактичною зупинкою бюджетних платежів, не дозволяє дорожнім компаніям виплатити заробітну плату тисячам працівників, здійснити оплату всіх податків і зборів, провести взаєморозрахунок з постачальниками матеріалів і послуг, а також ставить під загрозу здійснення робіт із зимового утримання автомобільних доріг і підготовку до нового будівельного сезону", - стверджують у дорожній асоціації.

НАДУ закликає президента і прем'єр-міністра дати доручення Міністерству фінансів та Державній казначейській службі відновити розрахунки з дорожниками.

"Для недопущення соціального вибуху серед робітників дорожньої галузі, фактичного зриву програми будівництва автомобільних доріг наступного року і загрози зимового колапсу на автомобільних дорогах, просимо Вас посприяти в проведенні повної оплати підрядним організаціям за виконані роботи і дати відповідні доручення Міністерству фінансів та Державній казначейській службі", - резюмується в зверненні.

Нагадаємо, 17 грудня за результатами наради уряд доручив Мінфіну не виплачувати так звані незахищені видатки (видатки розвитку, на ремонт і будівництво). "Забезпечити тимчасове, до кінця року, припинення проведення Казначейством платежів і реєстрації бюджетних зобов'язань за видатками та надання кредитів загального фонду держбюджету (крім захищених видатків бюджету)", - сказано в документі.

TEXTY.ORG.UA — незалежне видання без навʼязливої реклами й замовних матеріалів. Щоб працювати далі, нам потрібна ваша підтримка. Для переказу коштів клікайте сюди

скандал бюджет транспорт автомобілі будівництво

Знак гривні
Знак гривні