Зеленський повернувся з Оману на бізнес-джеті. Вартість оренди складає від 60 тисяч доларів

Майже через добу після повідомлення прес-секретарки про те, що Зеленський терміново повертається у зв'язку з катастрофою літака МАУ, він все таки повернувся.

Оновлено, 13.02.2020 року: схоже, що наша гіпотеза від 9 січня, викладена нижче (про те, що Зеленський зустрічався в Омані з кимось з Москви), підтвердилася. Журналісти "Схем" визначили ім'я: Ніколай Патрушев (2-га людина після Путіна). Патрушев, начебто, перебував в Омані в той саме час, що і Зеленський. За два тижні до того, про зустріч з Патрушевим імовірно домовилися Кернес і Тедеєв (брат відомого депутата-регіонала, помічником якого довгий час був Єрмак). У такому випадку, Єрмак був головним організатором. (Наразі, "Схеми" у якості доказу лише посилаються на неназвані джерела, без демонстрації документів).

Як повідомляють "Схеми", президент Володимир Зеленський прибув до аеропорту "Жуляни" о 2:37 ночі, після чого одразу поїхав на Банкову, де відбувалася нарада з приводу авіакатастрофи в Тегерані.

Знімальна група "Схем" зафіксувала "Mercedes-Benz Vito‎", який під’їхав до чартерного літака, після чого поїхав на Банкову. Через 15 хвилин авто заїхало на територію Офісу. Після цього на поверсі, де знаходиться кабінет Зеленського, увімкнули світло.

Ми перевірили дані прибуття літака в аеропорт Жуляни і визначили, що рейсом з Маскату о 2:37 ночі прибув літак Bombardier BD-700-1A10 Global Express 6000, з хвостовим номером 9H-VJN. Вартість оренди такого чартера може складати від 8.5 до 10 тис доларів США за годину. Лише за чистий час перельоту з Маскату в Київ тривалістю 7.5 годин, Зеленський мав заплатити від 63 до 75 тисяч доларів. Дуже сподіваємось, що гроші були з його власної кишені. В іншому випадку, це або корупція, або марнотратне використання бюджетних коштів.

Цікава деталь - цей самий чартерний літак Bombardier з номером 9H-VJN прилетів у столицю Оману Маскат зі Стокгольму з посадкою в Москві, практично одночасно із таємничим польотом літака, яким ймовірно літає Медведчук, що також був у Маскаті в той час, а саме 7-го січня увечері.

Через це стає очевидним, що чартер для Зеленського був замовлений ще до катастрофи боїнга МАУ у Тегерані. Однак замість того, щоб після звістки про трагедію одразу відлетіти з Оману ще зранку 8 січня (на той момент літак вже був на місці, і мав декілька годин на підготовку для польоту), Зеленський чогось чекав. Наша версія - він чекав на зустріч із кимось, хто прилетів в Оман з Москви на тому ж літаку Bombardier (9H-VJN), який потім повіз Зеленського у Київ.

Лише після того, як зустріч відбулася, тепер вже літак Медведчука відвіз партнера(ів) Зеленського у Москву, а незабаром у Київ полетів і сам Зеленський на вказаному вище Bombardier (9H-VJN).

Хронологія
* Бізнес-джет ймовірно Медведчука з хвостовим номером T7-GEM прилітає в Оман з Києва (посадка о 17:21 GST, 7 січня)
* Бізнес-джет Bombardier з номером 9H-VJN прибуває в Оман з Москви, можливо з делегацією для перемовин із Зеленським (посадка о 00:16 GST, 8 січня ). Додаткова деталь на підтвердження цієї версії: згаданий літак не мав замовлень декілька днів, і з 4 січня перебував у Стокгольмі. Однак, 7 січня він летить в Москву, імовірно, приймає когось на борт, і вже за дві години вилітає в Оман!
* Авіакатастрофа літака МАУ, між 06:00 та 06:30 GST, 8 січня.
* Бізнес-джет Медведчука відвозить, імовірно, учасників зустрічі із Зеленським назад у Москву (виліт з Оману об 11:53 GST, 8 січня)
* Бізнес-джет Bombardier з номером 9H-VJN відвозить Зеленського у Київ (виліт з Оману о 21:03 GST, 8 січня. З моменту катастрофи боїнга МАУ минуло близько 15 годин).

Всього для проведення такої імовірної зустрічі (Зеленського та делегації з Москви) було майже 12 годин. Саме стільки часу мали в Омані учасники перемовин з Москви, якщо вони прилетіли на Bombardier з номером 9H-VJN, і полетіли назад на ймовірному бізнес-джеті Медведчука з номером T7-GEM.

скандал літак зустріч зеленський оман

Знак гривні
Знак гривні